NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan

  • masa pelepasan:2024-01-05 23:29:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:302
  • Penerangan pantas:

    Nazret,Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat

Kandungan artikel

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara,NazretTransformer tenggelam minyak S13, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

NazretSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Santa Cruz del QuicheKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Transformer adalah

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Helaian PetikanSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Contohnya, pada tahun -an program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Pada pengurusan muatan:


NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan



Sebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, dan kadar penggunaan hampir, Namun,NazretHarga pengubah 200 KVA, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

NazretApabila memeriksa inti hook, if you work again,NazretLaporan ujian pengubah kuasa, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

NazretMaklumat produk lain
  • Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

    Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

  • Pantai yang panjangPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

    Pantai yang panjangPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

  • Pantai yang panjangLift rumah villa jenis trekAkal pemilihan produk

    Pantai yang panjangLift rumah villa jenis trekAkal pemilihan produk

  • Abu GhuraybPengubah kuasa suaiPilih perkara yang perlu diberi perhatian

    Abu GhuraybPengubah kuasa suaiPilih perkara yang perlu diberi perhatian

  • MaassluisTrak platform angkat hidraulikGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

    MaassluisTrak platform angkat hidraulikGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

  • MaassluisJembatan naik hidraulik bergerakberunding

    MaassluisJembatan naik hidraulik bergerakberunding

  • AntonyJembatan pengangkutan profesionalDi mana saya boleh memberitahu status semasa

    AntonyJembatan pengangkutan profesionalDi mana saya boleh memberitahu status semasa

  • segera:Peringatan: Maklumat NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan memberi anda NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan oleh syarikat kami, perkhidmatan NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan. NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NazretPengubah jenis kering 1250KWPenambahan eksport secara berterusan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!